I wish

Alltså känns som allt står stilla.. Händer inte mycket just nu överhuvudtaget.. Jobbar mest, rider lite grann och ja.. typ inge mer!
Har varit i Katrineholm igår och idag blev 12 timmar igår men klara oss från regnet ändå tills sista timmen så det va skönt, sen när jag vakna imorse så hörde jag att det fortfarande regnade.. usch ville inte gå upp sängen men som tur va avtog det hela..
Jag tror jag håller på och bli sjuk också, eller är väl typ sjuk redan.. snorig, tung i huvudet och ont i halsen.. Ska ta en dusch snart kanske man blir lite piggare..


Saknar att tävla så grymt mycket nu, och att köpa häst grejer ;) men har liksom inget spec behov av något just nu eftersom jag inte tävlar..
Jag hoppas hoppas hoppas att Kassens operation går bra, så kan det finnas en ytte pytte chans att hon kommer tillbaka till tävlingsbanan, men jag vågar inte hoppas på någonting.. Jag går hellre med inställningen att det inte går än att bli ännu mer besviken senare..

Min fina prinsessa <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0