För det är jag värd

Ännu en helg har passerat.. Ifredags hade jag och Sara lite förfest här hemma sen blev det in till stan och möta upp grabbarna som hade varit in och kollat på fotboll på Pitchers.. När vi ska gå in där så ber vakten om mitt person nr plus att jag ska rabbla det baklänges.. haha kan man ju knappt nykter ju :P men det gick bra! In där en sväng sen vidare till Billobob för en syltburk sen vidare till bmb där det spårade för killarna.. haha ja jag säger då de.. Det var jag ju inte värd iaf ;)

Igår blev det bara lungt, jag och sara slog till på att laga lite mat och sen kolla vi på fångarna på fortet..

Idag har jag inte gjort nå speciellt utan mest fixat med hästarna och sen blev det lite grillat nere hos mamma.. Nu väntar jag på att Idol ska börja sen ska jag sova, jobb i Flen väntas imorn.. härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0