Dygnsrytm

Det blev en lång natt inatt men gjorde inte så mycket då vi blev bjuda på mat av NCC ;) .. Skulle ha börjar 21 men fick åka dit redan till 18.30 och vi var klara runt halv 7 imorse.. Låg hemma i min säng vid halv 8 och hunnit sova lite sen åkte jag och fixade stall osv..
Nu ska jag snart åka ut till pojkarna för intag och kvällsfodring.. Sen en sväng till ica blir en lung hemma kväll med Gossip Girl tror jag :)
Imorn ska jag börja packa inför flytten och förhoppningsvis börja köra lite saker.. Gud vad spännande det ska bli! ... Men det blir nog bra..
Och måndag morgon kör jag och mamma ner Kassen till Jägerso/Malmö för operation.. Håll tummarna för att detta går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0