Tankar kring livet

ska sitta uppe länge inatt då jag jobbar natt imorn så ställer om redan från idag, skönt när man kan göra så..

Har börjat fundera lite på vad man ska göra med livet är ju trots allt 21 år nu och känns som man ska börja välja sin väg.. Djupt jag vet men det måste man vara ibland går inte att leva som på ett rosa moln hela tiden och bara följa med omgivningen..
Jag har försökt se ett liv utan hästar och ett "vanligt" jobb.. men det finns liksom inte, jag känner mig inte alls bekväm med dom tankarna.. vad skulle jag då göra under alla helger på året? festa? nja de funkar väl inte i längden va.. och det måste vara himla enformigt att leva så, måndag-fredag man går upp, jobbar, går hem, äter, sover och så rullar det på sen på helgerna då går man upp, gör ingenting, festar,sover.. Visst kan man tänka ibland som häst tjej att man saknar det vanliga livet men i längden nej, de går inte!

Kan inte luta mig tillbaka längre och tänka att det visar sig vad jag hamnar och vad jag kommer göra, Gud har en tänkt väg åt mig.. Funkar inte så tror jag, vi alla måste välja våran väg här i livet förr eller senare!

Frågan är ju, Hur vet man vad som är rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0