Resten av ditt liv

efter jag körde styrkepasset igår va jag ut och sprang, duktigt av mig! inte långt direkt men måste ju börja nånstans..
Känner att denna helg kommer bli tuff ingen vila här inte.. Har 3 stall hela helgen och på fredag kväll ska vi in till pappa och Linda och på lördag kväll ska vi fira Joanna plus att jag ska vara nere på Strömsholm vet inte riktigt hur jag ska få ihop det men ordnar sig nog :p

Ska bli spännande och se hur Choklad sköter sig ikväll, ska nog be mamma filma.. Hatar att vi inte har någon filmkamera så man kan lägga upp på internet men det blir väl nästa inköp kankse..

Hårfärgen syns inte så jätte bra men syns iaf att utväxten inte är på 1 dm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0