Hoppträning

haha ja den började ju inte på bästa sätt om jag säger.. skulle sitta upp och sätter ena foten i stigbygeln då börjar hon gå och sen trava iväg så tappade jag balansen för ett ögonblick och såklart tog hon tillfället i akt och började bocka så gjorde världens magplask rakt ner i sanden.. Måste sett sjukt kul ut.. Hon har varit jätte snäll länge att hoppa upp var ett tag i början hon också gjorde såna här grejer och så tror man ju att det släppt men tydligen inte ;) så nu ska jag vara på min vakt hädanefter.. :P

själva träningen gick super! hon hoppade kanon är bara sväng mekanism jag ska få lite ordning på.. :) imorn är det tävling i Skästa, 1m går hon :)

På em kommer vet ut och ska visa plåtarna och prata om dom olika alternativen för Kassen, hoppas inte på för mycket om jag säger så.. :/ sen efter det väntas det nattjobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0