Gäller att vara påhittig

helgen då, ja vart ska vi börja :P
skulle tävlat i torsdag men hon va inte helt fräsch.. så det va ju tråkigt! hon blir kollad i början av veckan så får vi se..
fredag dag spenderades på Sholm med Joanna, mycket trevligt förutom att jag brände sönder mina axlar! jäklar vad ont det gör.. på kvällen åkte jag och Niklas ut till Björnön, pappa och Linda hade sommarfest.. va jätte trevligt! förutom alla hundratusenmiljarder myggor! hade shorts på mig men som tur va, va jag smart nog att jag hade med mig jeans.. Glad är jag för det!
Lördag dag va jag också på Sholm sen på kvällen firade vi Joanna som fyllde 20 i fredags! blev förfest hos henne sen lyxade dom till med limmo till wq.. Riktigt lyckad kväll!!
söndag va jag också på Sholm dock en aning sliten efter helgens bravader men men så kan det vara! haha
idag har jag också varit nere på Sholm för att kolla på DM, va en trevlig dag men va sjukt mycket fel!

veckan som kommer, ja.. är väl allt som vanligt antar jag.. Choklad ska tävla på lördag i Köping 1m 1,05m sen på em/kvällen ska jag på medlemsfest på Vänsta! kan väl inte bli annat än galet antar jag ;)

nej, nu ska jag laga lite mat som jag tinat på balkongen i en kastrull med varm vatten, gick väldigt fort måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0