Walk of shame

Japp en sån blidde det imorse, haha kankse inte av den andledningen man kan tro utan av vi igår av någon konstig andledning tog ett hotellrum på brukshotellet för 800 kr istället för att traska hem.. haha ja va ju god frukost iaf men om den va värd 800 kr vette fan alltså.. Finns det någon frukost som är det?

I fredags låg jag bara hemma (kors i taket) och kollade på Gossip Girl och igår blev det lite partaj mötte upp Linnea och Sara hemma hos Linnea och Fransson i deras nya lägenhet som va fin btw.. sen åkte vi vidare hem till Hille där förfesten fortsatte och sen vidare till bruksan som sagt.. Blev efterfest på hotell rummet eller jaa.. jag niklas hille och koski.. haha

och idag blev det lite minigolf uppe vid skantzö, va inte såå himla dålig som jag trodde kom 2a av 4 st iförsig men inte kom jag sist det lyckades Linnea med.. Sen fixade jag lite hästar och nu på kvällen har jag och Linnea haft myskväll med grillning och ett antal One tree hill avsnitt.. Måste vara bästa serien någonsin..

imorn är det fullt upp.. hämta lite foder fixa hästar och åkte till Hedemora för att besikta trailern känns ju bra ovärt men så är det när man är ute i sista sekunden vaaarje gång!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0