Upp och ner

Finns inte så mycket att skriva om då de inte rids några hästar för tillfället och jobbet är väl inte så intressant direkt..
Fick hem Bianca igår, hon såg pigg och glad ut :) Skulle rida henne idag så va hon halt ... Säger inget mer!
Va även hos Joanna och hjälpte henne rida lite igår, ska ju hjälpa henne rida då hon åker utomlands en vecka den jvlen :P

Han känt mig väldigt positiv under en längre period, men nu är det på väg ner.. varför? ja alla har vi vara upp och ned gångar såklart.. Men känns som det är mycket tråkiga saker som händer just nu och tillslut så orkar man inte vara positiv längre.. Så just nu känner jag för att falla tillbaka i gamla mönster det vill säga in i min egna värld.. Men jag säger bara men...

Nu ska jag kolla på Gossip Girl håller på och nöter och det, kommit  en och halv säsong på 3 dagar..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0