Göteborg

Kom hem från Götet igår kväll.. Har varit riktigt trevligt bestående av god mat, karuseller, fem kamp, alkohol, sena kvällar, mycket skratt och även tårar.. Underbart med andra ord! Tack mina vänner <3

Idag har jag hjälpt Niklas lite i lägenheten, eller ja jag satt och spela angry birds och han måla men jag höll han sällskap iaf ;)
Sen fixa jag lite hästar och åkte till Joanna och red Wilda.. Red ut och var första gången hon va ute själv, hon skötte sig riktigt bra lite tittig men gjorde inga dumheter.. Va väldigt spänd men slappande av mot slutet så då fick hon jobba lite.. :)
Sen efter det har jag och mamma varit ute och sprungit, så duktiga så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0