Even angels will fall

Ska strax ta och äta lite kvällsmat tänkte jag, fick med mig matlåda från farmor igår.. Godaste maten!

Tar gårdagen först då, va hos Maria och red 4hästar på fm, alla va duktiga.. Sen åkte jag och mamma in till Stadium outlet och köpte oss varsina löparskor, japp här ska det börjas springas! köpte även såna där fula löparbyxor, haha
Sen igår kväll åkte vi till farmor och farfar och åt supergod mat och bara umgicks, trevligt :)

Idag har jag påbörjat skurning av stallet, fy fan va tråkigt det är alltså!

Sen åkte jag till Joanna och red Wilda eftersom hon är utomlands.. Gick bra, hon va lite tjurig först och stretig i munnen men gav med sig hyffsad fort.. Hon blev sur och skulle inte gå fram när Cleve gick tillbaka till stallet gjorde några luftsprång men sen var det inte mer med det..  Hon började även sparka i galoppen mot skänkeln för hon inte ville gå fram så jag ställde mig och bara galopperade framåt tillslut kom framåtbjudningen och även formen.. Så på slutet va hon riktigt fin! Nu ska jag åka bort över helgen så blir inte ridning förns nästa vecka igen, då jobbar vi på på samma sätt..

Som sagt åker till Göteborg imorgon em med Niklas, Linnea, Robert, Sara och Niklas.. Ska bli underbart med lite semster faktiskt.. Mamma är snäll och tar hand om hästarna och Milton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0