Det är lördag kväll ni vet vart ni hittar mig

Så var denna helg med Power Meet över då..
Ifredags va vi hemma hos Fransson och festade till det lite.. Tog cykeln hem vid 3 och kan säga såhär, cykla i klackskor med platå när man är full är inget att föredra att jag sen också fick träningsvärk i rumpan..Men va en trevlig kväll..
Igår tänkte jag varit hem men, nej ett samtal med joanna så va planerna spikade.. haha Blev förfest hos Wöide, sjukt mkt folk men kul hade vi, blev en liten promenad till BMB och bittraste vakterna ever.. men men in kom vi efter det blev det donken käk och nattbuss hem.. Möttes av Niklas vid terminalen och fick skjuts hem på cykeln..
Just ja, tappat min älsklingskofta också :(

Hänt en annan tråkig sak också, Choklad kommer åka hem.. Himla tråkigt efter allt jobb man lagt ner och det äntligen börjar visa resultat men som sagt så är det när man inte äger hästarna själv..

Men nu är det verkligen kris på häst fronten.. Så hör ni något intressant, hör av er!

Nu ska jag äta chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0