28/7 2011

Har lite bloggtorka, ingen direkt motivation till detta just nu men det vänder snart..
I tisdags va jag hos Joanna och red Wilda, bytte bett på henne då hon har samma träns som Cleve som skulle bli riden samtidigt men tycker hon va mycket mycket bättre på det nya bettet, bar sig själv mycket bättre.. Man känner fortfarande att hon blir trött väldigt fort i galoppen och tappar framåtbjudningen men hon har rätt mycket som hon ska sätta under sig och är bara 5år så tycker det är helt okej.. Så fort jag känner att hon tappar framåtbjudningen har jag ställt mig upp och galopperat på framåt för att sen sätta mig ner igen och har funkat hittills.. Skulle varit dit och ridit igår med men hade sån magvärk till och från hela dagen och det ville liksom inte ge med sig så blev ingen ridning igår.. Men nu har Joanna och co kommit hem från sin semster iaf, antar att dom haft det himla skönt och liite bättre väder än vi haft här hemma..

Nu ska jag ska snart åka och besikta trailern hoppas den går igenom! Sen ikväll blir det grill hos hemma hos Sara.. Och imorn är det fredag och qwarn festvialen dag 1..

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tusen tack för hjälpen! :)

2011-07-28 @ 18:48:07
URL: http://joannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0