Varför är vissa saker som dom är

precis ätit upp de sista av Ben&Jerry's glassen.. varför är de som godast när den nästan är slut.. konstigt..

har varit och beställt mina chaps äntligen, blev bruna iaf.. lite beslutsångest men blir nog bra.. :) skulle ha varit på Div 1 möte ikväll men blev flyttat till på söndag istället.. ska bli riktigt intressant och se hur det ser ut iår och vad dom har tänkt sig.. :)

vädret har varit konstigt dom senaste dagarna, tinat hur mycket som helt och sen fryser de på och kommer snö.. glashalt ute ju. nu vill jag bara ha vår och att alla tävlingar sätter igång.. blir lite annorlunda tävlings säsong då jag har två yngre förmågor i stallet som också ska ut på banorna, så blir väl fullt upp i princip varje helg antar jag.. *lycka* :)

va in och kikade på Nellys hemsida om de kommit in nå nytt snyggt.. beställde en klänning och ett par skor på rean, nu har jag definitivt köpstopp! men men vet hur de blir med den saken.. ska betala chapsen så fort dom är klara också, yeey älskar att shoppa om någon bara kunde betala åt mig.. haha

Ciao

Såhär blev schabraket


En outfibild från familjemiddagen


Milton köör :)




Tillsalu: GPA Titium, GPA Air S, Devocoux magplatta
storlek 57 på båda hjälmarna och 120cm på magplattan..
Maila vid intresse: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0