Taggad som aldrig förr

blev en spontan utgång igår, va inte alls planerat.. vi skulle sitta hemma hos erica.. hon, jag, linnea och drogba (som viktoria numer kallas) erica fick nå ryck och ville ut å BMB, sagt och gjort på 30min hade vi fixat oss och va i stan.. snabba puckar :P helt okej kväll innan de blev överdrivet med folk som vanligt..

sen idag har jag fixat stallen, ridit skickat iväg två hästar till Maria och varit på div 1 möte.. vill att allt ska sätta igång nu.. vi kan ju inte ha mer otur än förra året i div 1..

Pay'n Jump på Vänsta den 29 Januari, för er som vill komma igång lite innan tävlingarna startar.. :)

nu ska jag ha söndagsmys med min sambo..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0