One step closer

satt och kikade runt lite och hittade mina favorit ridbyxor från equiline för 925 kr.. i vanliga fall kostar dom 1890.. helt sjukt ! och grymt sugen på att köpa dom men ekonomin tillåter inte det just nu.. :/ fast de nyss varit lön , ja jag vet..
hämtat mina chaps idag, skit snygga blev dom :D

jag och emilia åkte med hästarna till ridhuset idag, dom skötte sig bra.. tog några små språng på Kassi och debbie också.. kassen va väl lite mer åt de galna hållet..  men men.. :)

hann med en lunch på kina med niklas och hans mamma också plus en liten promenad.. :) gott och mysigt va de och gå ute i det härliga vädret..

Ciao

On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil
I don't know why I'm still surprised

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0