Ny förmåga

varit ut och fodrat och precis ätit lite frukost nu.. ska snart dra på mig ridkläderna och hämta upp drogba hon åker med mig till ridhuset idag och hjälper mig med en häst :) lovely!

igår kom ju choklad upp (ja hon kallas så) hon va nog ganska trött när hon kom stått på lastbilen i 11 timmar ungefär.. så gick en vända med henne så hon fick sträcka lite på sig sen nattade vi dom.. hon får vila idag och landa lite i sitt nya hem och imorn drar jag med henne till ridhuset för att känna lite lätt på henne.. går ju inte att vara ute överhuvudtaget, isbana överallt! vilket Perra fått erfara han halkade tydligen omkull igår när han skulle ut han är verkligen som bambi på hal is.. sötnos!

ska försöka ta lite bilder på den nya idag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0