Myskväll

Fick med mig Niklas till ridhuset idag som lite hjälp han höll den ena medans jag red den andra och viseversa.. så himla drygt att jag måste sitta och åka med bara en häst om jag är själv eftersom dom inte kan stå kvar i transporten själva.. tar så himla mycket längre tid..

imorn ska jag och mamma till farmor och få lite lunch, mysigt :) och Niklas ska spela sin första match för nya laget, är borta match, jag som ville se men kanske bra ändå att den inte är hemma för kommer vara sjukt nervös..

blir en lung hemma kväll, har lagt kyckling i marinad så blir en mysmiddag och kolla på Let's Dance, missade ju förra veckan så måste kolla hur Helena sköter sig idag ;) haha

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0