Inte många timmars sömn

sliten idag efter att varit ute oich slirat igår.. hjäälp.. jag och erica tog oss iaf till Viktoria och Daniel där de bjöds på ölspel och dans va hemma runt 4 imorse.. galet trött när jag skulle upp.. som vanligt.. haha

på dagens schema står det stall stall stall.. sen ikväll blir de nog hemma kväll, men Joanna tjatar på mig, så får se ;)

imorse hade jag kunnat sålt 3 hästar för en billig peng.. hingstara va trostiga och sprang igenom staketet i sin hage fick inte tag på dom så började laga staket efter mycket om och medn så fixade de sig fick tag på dom men dom skulle prompt inte in i sin hage.. åh va arg jag va.. sen skulle jag ta ut lill pinan (A-Ls föl kallas också Pinan men blir numer lillpinan) men hon vägrade sätta på sig grimman sprang runt i boxen, stegra, skrapa osv sen helt plötsligt kommer hon och ställer sig snällt och vill gå ut.. verkligen va jag hade tänkt göra min morgon efter 3 timmars sömn.. glad chej när jag åkte därfrån.. mm visst sörru..

dags att ta tag i dagens sysslor! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0