Hur kan det komma sig att man alltid lyckas

blev utgång i lördags med Joanna, Cissi och Zara.. började hemma hos Z med lite ölspel och korttagning i hennes cam med sjukaste inställningarna.. fy fan skratta så jag hade ont i magen.. det är inte så många minnen efter att vi lämande hallsta.. haha kom ihåg att vi hamnade vid baren och skulle ta oss varsin tequila (like always) men jag kände efter och beställde en rosa pantern istället (Vuxen poäng till mig va?) Att jag sen drack upp halva Zaras spelar väl ingen roll ;) haha
efter de va de svart backe.. avslutade iaf kvällen med att traska till bussen i bara strumpor och likadant från bussen och hem, kan säga att jag hade fetaste hålen under hälarna.. alltså.. aja jag va iaf inte värst denna kväll.. de priset tog Joanna.. haha :P

idag har Niklas börjat på sitt nya jobb, kantahl.. okej, jag hoppas inte han blir som alla andra som jobbar där.. tjock när han blir gammal(!).. okej jag kanske har förutfattade meningar nu..

hörde på radion idag också när jag va på väg och skulle köpa foder, att Torres kanske skulle byta lag till chelsea eller nåt sånt.. inte så intressant det intressanta är att han skulle få 1,8 miljoner(!!) i veckan! kankse skulle lägga in en stöt där?

jag och niklas har varit och storhandlat idag.. så himla tråkigt men bra skönt när det är gjort! nu ska jag snart bege mig ut igen och kvällsfodra...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0