Give me money

hatar mig själv! sitter och kollar runt på internet på massa olika saker och får alltid samma HA begär.. åh.. skulle vilja vara miljonär och kunna köpa allt jag kan! hittat underbara ridbyxor en skitsnygg jacka och en kingsland kofta, alltså jag dör.. men prislappen ska ju alltid vara så jäkla dyr.. :( aja.. så kan det vara.. ge mig en bra lön ;)

blev en snabbis till stan idag med mamma emellan ridpassen.. åkte til hööks för skulle köpa en mätsticka så man har lite koll på hur småpojkarna växer.. åkte iaf därifrån med ett par ridbyxor och en fleece tröja. va ju rea så tänkte då kan man ha dom och rida hemma i och när man gör massa skitgöra..

sprang in en snabbis på intersport också, hittade en fjällräven jacka, grymt varma men man ser ut som en michelin gubbe i dom är ju sån modell men tycker inte dom är så super snygga på faktiskt..(fast skulle inte tacka nej om man fick en) men hittade iaf en annan jacka som jag slog till på, en röd. och prislappen var lite vänligare än på fjällräven iaf ;)

sen åkte vi ut till pojkarna och mätte dom, liquid va 138cm haha lillplutten! och Perra va iaf 146cm, väx väx väx!
åkte sen hem och mätte dom andra innan jag red.. debbie är 170cm alltså 2 cm högre än det står i passet och Kassen va 167cm 1cm lägre.. Pinan ska jag mäta imorgon tänkte jag för hann rida henne innan vi drog in till stan..

Det har blivit något konstigt med texten, sjukt stor men får se om den är så när jag publicerat det också..

Ciao

Det rullar på som det ska ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0