Födelsedags Firande

varit hem på lite lunch..
igår firade vi som sagt Linnea supergod mat och mycket skratt!! va längesen jag skrattade så mycket! vi fick baconinlindad kycklingfile fylld med soltorkade tomater och något mer med potatis halvor med nå grejs på.. och cheesecake till efterrätt.. fråga inte om jag va mätt! haha va hemma runt 2 inatt.. lagom när kl ringde kvart i 7 imorse.. :)

nu ska jag snart bege mig ner till mamma och fixa hästarna sen ut till A-L.. är lite velig om vad jag ska göra ikväll.. hemmakväll, ut på krogen eller bara umgås och dricka lite.. hm.. får se vad de blir helt enkelt..




GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA LINNEA LINDBERG PÅ 20ÅRS DAGEN!
Så går det intee att ladda upp bilder igen, trötttttt jag blir!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0