Everytime i walked out that door, I see him die a little bit more inside

igår blev jag cvh Niklas bjudna på lunch till hans mormor och hans mamma kom också:) va trevligt, sen på kvällen blev det promenad med L.L

just nu sitter jag och väntar på hästen som ska komma.. chauffören ringde för ett tag sen och sa att han va framme runt 21, många timmar på lastbilen blir det för dom.. men går en sväng när hon landat på fastmark ;)

idag har jag och niklas tagit en promenad runt hallsta, va himla mys inte ofta vi hinner med såna saker faktiskt och nu lär de bli ännu mindre tid.. höhö men som tur är kommer viktoria och hjälper mig imorn och rider nån häst :) toppen bra!

fått hem mina skor jag beställt från nelly också.. supersköna och super snygga! och ett bra pris 99 kr ;) haha väntar fortfarande på 2 klänningar egentligen bara en för den jag beställde först va slut men sen skicka dom den ändå.. aja.. :)

på fredag ska fira L.L som fyller hela 20 bast.. :D stor chej, hehe

Ciao

Såg på något program igår tror de va grannfejden.. Alltså fan va trött jag blir på folk som det är så jvla synd om hela tiden! och dom är sjuka hela tiden och om någon annan är sjuk så är dom ännu sjukare.. och händer det någon person något så har det hänt något värre för den personen.. Tål inte folk som alltid ska vara värst när det handlar om smärta,ilska,glädje och ja allt i princip! Och det värsta är att det finns alldeles för många av dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0