Crazy day

denna dag har inte blivit som jag tänkt mig.. för det första började bil jveln koka igår som så många gånger förut, sjukt irriterande! men nu är den inlämnad och hoppas dom får ordning på problemet denna gång..
så jag kör niklas till jobbet och hämtar honom.. snäll jag är eftersom han egentligen skulle kunna ta bussen ;)
så planerna på att hämta hö och krafftfoder sket sig ju eftersom niklas bil inte dirket är någon bra dragbil.. :P
plus att niklas bil va inlämnad idag menfick tillbaka den redan vid 14 tiden som tur va eftersom jag hade insläpp på hästar kl 15.. hann upp till farmor och få lite matlådor också.. oxfile med kantarellsås, MUMSS!!

är en ny häst på gång upp också, spännande!

ska snart åka och hämnta erica vid tåget sen åka runt och kvällsfodra sen blir de nog en pizza :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0