bil

sitter och kollar på reprisen från halv 8 hos mig, jag blir alltid lika hungrig och dom äter så god mat jämt! skulle vilja ha en egen kock!

har haft en riktigt lyx dag idag! pga in nya groom emilia, hon har mockat och fixat och håller på att städa min sadelkammare!! nere hos mamma idag så enda jag gjort där var att skritta ut två hästar varav erica hjälpte mig med en.. :p sen åkte jag till amsta och tog hand om hästarna där sen upp till beijer och hämta niklas sen vidare till frans och linnea på en liten snabb fika, ikväll ska jag hem till sara..

imorn ska jag på pay & jump men försöker förgäves få tag i en bil.. då dom hämta kian idag.. men helt plötsligt så funka den.. levde verkligen sitt egna liv men nu är den väck, sköön..t

red i mina nya chaps idag, såå himla sköna!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0