Bara ett klick bort

precis klickat hem ett anna scarpati schabrak, dö snyggt! vet att man kan designa sina egna men tycker de är svårt när man inte får se helheten.. jobbigt om de blir fult liksom.. :P hoppas de är snabb leverans..
hittade en skitsnygg skjorta från S.E.G också.. men den får nog kankse vänta lite..

i flera dagar nu har jag lyckats tajma in vädret riktigt dåligt.. alltid typ snöstorm när jag setat och ridit har antingen varit fint fram tills att jag ska rida eller blivit det direkt när jag är klar.. så hoppas på bättre tur imorgon.. :) hästarna sköter sig bra iaf och är riktigt motiverad..

va och hälsade på Bianca igår och hon verkade trivas som fisken i vattnet och sköter sig utmärkt.. :) min lilla tjej..

sitter just nu och kollar på John Tucker must die, såg precis att OTH Brooke är med.. helt fel.. börjar bli rätt rastlöst här hemma..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0