Almost there

fick beställa dom där ridbyxorna ändå bara för jag har världens bästa farmor och farfar!! :) happy happy..
helt sjukt billigt va vissa grejer..

sitter och kollar på en sjukt spännande serie Rizzoli & Isles, trodde de va nå skit första gången men är sjukt bra varje avsnitt! just nu är de paus och jag är grymkt sugen på vårat goda bröd som ligger i skafferiet men har redan ätit 5 mackor idag så niklas sa att jag inte fick äta fler.. hmm, fast han är ju inte hemma just nu så vad ska han göra åt saken..

imorn får jag hjälp med mockning och intag plus kvällsfodring av bästa Emilia, min nya groom :) super duper bra!
så jag ska ut på ett litet äventys alldeles själv imorn sen fixa andra stallet och så sen ska jag och niklas storhandla och på kvällen ska jag till Sara och snacka skit och spela wii.. :) toppen fredag med andra ord!

nu ropar mackorna på mig..  borde duscha men orkar inte..
Ciao,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0