Tjejen slår på stort

ANGELICA AUGUSTSSON 23 år! Vilken jvla tjej! Går in och vinner världscupen.. missade själva sändningen men tänkte jag skulle kolla på den nu.. alltså blir nästan gråtfärdig bara jag tänker på det! Vilken jvla känsla det måste vara och slå alla toppnamnen som var där.. och få med sig 400.000 kr och en Rolex klocka hem är ju inte helt fel det heller!


Amanda Landeblad vann även Krafft cup finalen idag! Grym!

Ja, åter tillbaka till verkligheten då..
Va och kollade på Niklas match idag med hans mamma, dom vann med 8-7.. Va en spännande match faktiskt! stannade på donken på vägen hem, bra kvällsmat.. HM..
imorn ska jag besiktiga mammas bil snäll som jag är.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0