The future

Niklas har precis dragit på träning och jag ska snart åka ner och fodra.. spännande mhm..
har fått en hel del väl behövliga saker gjorda.. kommer en ny häst på onsdag så fixat med box och transport osv till den.. på onsdag får jag även reda på om det blir flytt av dom andra hästarna.. då har vi även stall möte så blir en spännande dag på onsdag! :)
även fixat så jag får lämna in transporten på torsdag em och fixa de som inte gick igenom på besiktningen, ute i god tid? nej som vanligt..
ska troligtvis träna tors fm för Arnold hoppa igenom henne lite inför lördag då hon ska gå 120-130 i Eskilstuna..

förhoppningsvis har jag fixat så Kassen kan åka med Rosanna upp till Gävle, hon får åka lyx åk! ;) haha hoppas de löser sig iaf.. annars blir det bara en häst som följer med :/

dags att åka :)

Framtiden såg ljus ut för ett ögonblick, nu är den lika mörk som natten igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0