Summer






Jag saknar sommaren!

igår blev det lite små festande jag och drogba började här sen kikade Ante och några av hans kompisar över och även erica kom över.. tog de mest lungt och snackade begav oss senare mot drogbas place.. Men blev så sjukt trött så jag och Ante drog oss hem redan vid 1 halv 2 tror jag kl var..

Niklas är i karlstad skulle bara varit borta över dagen idag men det skulle tydligen bli snöoväder?! (inte sett skymten av en snöflinga) så han och hans pappa åkte redan igår.. längesen jag sov själv kändes lite konstigt men överlevde gjorde jag ju.. ingen som gnällde att man råkade ha ett knä på hans sida sängen.. haha ;)

idag ska stallen fixas och sen ikväll ska jag på lokalfest :) men känner mig ganska opepp nu faktiskt.. men de brukar ju smyga sig på ju närmre man kommer.. :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0