Mör kropp

fy vad jag är mör i kroppen nu!
åkte med Kassi och tränade för Arnold idag.. va där kvart över 10 och va klar ca halv 13.. första 45 min va hon okontakbar kan man säga.. hon blir ju så när hon kommer i början.. så fort man la på lite ben hoppa och pep hon.. så det handlade mest om att få henne avslappnad sen kunde jag börja jobba henne.. gick inte direkt att "trimma" henne så vi la in lite hinder i markarbetet då blir hon oftast lungare faktiskt (efter ett tag) så ska dit i början av nästa vecka och trimma henne lite mer eftersom hon tävlar helgen som kommer..
haha det låter som hon ör värsta oriden, men så är det inte :P hemma är hon sjukt fin men när det är mycket hästar som rör sig runt henne blir hon så och speciellt nu ibörjan när hon är över taggad..

Arnold red Bravour det sista han gjorde innan jag åkte hem, helt sjuk snäll hingst! Arnold ställde honom i ridhuset och gick och hämta sin jacka.. B kollade efter honom men stog snällt kvar vänta.. trots att det va 2 ston bredvid honom..
Något som är ännu coolare är att Arnold troligtvis säljer en av sina super fina hingstar till Ludger Beerbaum, hur coolt är inte det??!!

Kollade på eftersändningarna från GHS morgondagens vinnare idag, måste säga att jag tycker det var väldigt mycket fel.. visst det är sjukt svårt men ändå man är ändå där av en andledning.. Är väl säkert både nerver på ryttarna och att arenan är väldigt spektauklär om man jämför med ett "vanligt" ridhus.. tänkte jag skulle kolla på 150 hoppningen från idag men den hade inte kommit ut än..

Jag och Niklas satt och kollade runt på youtube på lite olika filmer.. hittade en sjukt rolig! längesne jag skratta så mycket.. Ni måste kolla!!
>http://www.youtube.com/watch?v=NaEfU47QY_k<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0