Kyla

Tävling igår som sagt, herregyd va kallt det va! usch.. så strök mig till idag.. men red 120 igår och hade 4 fel ett nedslag ut ur en kombination.. tar på mig det lite då jag skulle ha rätat upp mig ut.. men men super fina språng annars :) fina debbsan!

igår kväll blev det fest.. pappa fyllde 45 och styrde en fest.. mycket trevligt va det! :) alltid lika kul att se vuxna människor fulla.. haha som att dom blir unga på nytt.. dom som va mest städade va v'l jag och niklas och Maria och Stefan..
efter det åkte vi till lokalfesten kom dit runt 1 tror jag :P skapligt sent då alla åkte hem vid 2.. haha men hade kul den tiden jag va där.. blev en överfull bil som åkte från berga lokalen tror vi va minst 8 pers i bilen..

skitsugen på fläskfilen som ligger i kylen men inte ett dugg taggad på att laga till den.. hmm.. någon kock som är frivillig? niklas är på match så kan inte muta han heller.. :P

mamma åkte med till ridhuset när jag red Kassen, alltså hon är så sjukt fin i Joannas sadel.. helt sjukt! Älskar det.. :D
nu sitter jag och inväntar BB som börjar ikväll, ska bli spännande.. hoppas på mycket intriger och pinsamheter! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0