Känner mig för väl

Red i joannas sadel idag.. åh herregud säger jag.. en helt annan häst, som slappna av på ett helt annat sätt inte slog hon mycket med huvudet heller.. och den låg bra, rörde sig inte alls så mycket.. så de va ju skönt slippa sitta och tänka på det hela tiden.. tummen upp till den! :)

dom andra gick också bra idag :)

efter att varit till ridhuset blev det lunch på Håkans och sen åkte jag och erica och plocka in hästarna och lite så sen tillbaka för en fika..
och nu sitter jag hemma i soffan, hann se Niklas en snabbis när han kom hem från jobbet innan han åkte på träning och efter träningen ska han tydligen tillbaka till jobbet för dom skulle jobba över men va något som hade gått sänder som skulle fixas så hann han träna.. glad blev han :)

haha så roligt han berätta om en konversation han haft med sin chef.
N- struntar i träningen så kan jag vara kvar och jobba
C- Men åk du så kan du komma tillbaka efter för dom har inte reparerat det förns du är tillbaka ändå
N- Säkert annars stannar jag kvar, och tror tjejen hellre ser att det trillar in nån tusen lapp extra än att jag är med på en match..
haha han känner mig för bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0