inflammerad

vart sjukt seg hela dagen.. usch.. tror jag har fått en inlflammerad muskel i armen också.. underarmen fast på ovansidan, kan inte trycka eller dra i något eller vrida den åt något håll.. jaha va fan gör man nu då? när jag använder varje dag i stallet, börja använda vänsterhanden istället är ingen höjdare.. försökte bära vatten med den i dag kan säga att det var mer vatten på mig än kvar i hinken när jag kom till boxen.. hoppas det går över fort!

hade precis parkerat bilen hemma då kommer Niklas och hans mamma och säger att dom ska åka och fika, ingen blev gladare än mig då jag inte hunnit äta något annat än 2 mackor under dagen.. (inte bra, jag vet) slutade iaf med att vi åkte in till Västerås och käka på Vivaldi Ciabatta med skagenröra, finns inget godare! sen blev det en snabb tur till erikslund och in på chili och bolaget.. nu ligger Niklas bredvid mig i soffan och sover, ska snart väcka han då han ska åka på träning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0