Humör

varit med hästarna till ridhuset idag, hoppade igenom Debbie inför helgens Hamre tävlingar.. Hon ska gå 120 på lördag och 120 på söndag, reg/nat.. blir första tävlingen för året på henne.. så idag hade jag sån tur när jag kom till ridhuset att det stod en hel bana uppe, två kombination, 3 kombination, och relaterade avstånd.. Perfekt! och hon gick super, lugn före lugn efter och va med på svängarna.. erica filmade så får se om det kommer upp en film..

Dom andra skötte sig också bra.. kassen fick hoppa några språng hon också ingen bana dock utan något relaterat avstånd bara..

fick hem spånleverans och lite kraftfoder idag också.. skönt och ha sånt hemma.. imorn blir det en tur till ridhuset också plus att jag ska hämta hö, så himla tråkigt men måste ju göras..

när jag kom hem idag sa Niklas att vi skulle ha städ dag.. vilket super bra humör jag blev på då! hungrig som jag va.. och blir alltid på dåligt humör när jag hungrig så det blev ju inte bättre.. men bet ihop och sa att jag tar all disk om du gör resten.. fick ett litet hånflin tillbaka och "visst".. tog en macka för att dämpa hungern lite och Niklas började kolla på fotboll.. sen började jag diska och diskade klart allting så kommer jag ut i vardagsrummet igen, JO då ligger han och sover i soffan!! fan va arg jag blev.. haha
fick iaf mat i magen i form av P-gratäng och fylld kycklingfile inlindad i bacon.. skulle göra ett försök att återskapa Linneas kyckling från när hon fyllde år.. lyckades inte riktigt då typ allt rann ur men men gick att äta iaf ;P

Hämtat ut mina vita equiline ridbyxor som jag beställde för typ 3 veckor sen, dom har varit på lite villovägar men ligger nu säkert i min garderob.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0