Himla velande

sitter och kollar på criminal minds, spännande! niklas vaknade till vid 22 va vaken en halvtimme kankse sen gick han och la sig.. kul kille! ;)
imorn ska jag hämta bilen finally! så jag kan ta mig själv någonstans..
haha den röda faran lever sitt egna liv.. igår gick det inte att öppna förar dörren idag funkade den men sen nu ikväll gav den upp igen.. :P lika spännande varje gång..

setat och kollat på bilderna från föregående inlägg om vilken hårfärg jag passar bäst i.. jag trivs i blont och mitt hår håller faktiskt för det som tur är men kankse är för att jag har världens bästa mamma som håller mig med super produkter.. annars så gillar jag den bruna som det är inslag av rött i.. för måste ha en lite varmare brun annars blir jag så himla blek och så tappar mitt hår det bruna så himla snabbt och det värsta som finns är brundassig hårfärg, usch! och sneluggen är riktigt snygg.. men vet att jag tröttnar lika fort som jag fått den.. för det är bara snyggt om man orkar fixa den varje dag och håller efter den.. nej man ska vara blond nu till sommaren också, så fräscht!

är hungrig, men vet inte vad jag ska äta.. macka och oboy kankse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0