Frukost

Precis ätit frukost och kollar på Mysteriet på Greveholm, kan ju vara den bästa julkalendern någonsin!? den och pelle svanslös.. hah nörd jag är jag veet.. men dagens julkalenderar tycker inte jag är nåt att hänga i julgranen faktiskt..

Det här med bloggar är svårt, för kan lätt bli missförstånd man skriver en sak och alla som läser det tolkar det på sitt lilla vis.. därför tycker jag man ska vara väldigt försiktig när man skriver om andra, och verkligen tänka på hur man formulerar sig så att så få som möjligt kan misstolka det.. om man inte vill att folk ska misstolka saker förstås, finns ju såna med ;)

Kommentarer
Postat av: Frida Andersson

Om han var dålig i sin bakmuskulatur när han åkte så såg vi ingen förbättring. Men eftersom ingen har sagt någonting som det kastats anklagelser om i min blogg så förstår jag inte varför ni/ eller joanna är så arg/arga. Eller varför Joanna är så besviken?

Har jag missat nåhot?

2011-02-23 @ 16:31:41
URL: http://tjugoprocent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0