Föll för trycket

kvällen började med en mysig hemmakväll kikade på melodifestivalen osv.. måste säga att gud vilka dåliga låtar!! Danny va väl den som va bäst men det är ju bara för att det är han ju.. dilbas låt va sämst och dom som såg ut som "godis" alltså?

sen skulle vi åka och gratta emilia som fyller 20 idag men hade fest igår.. ja vårat festhumör tog över och våra vägar skilldes.. jag stanna kvar där och niklas åkte till stan.. möttes upp hemma igen ja va vad kl 4 tror jag..
hade iaf kul, flyger genom livet.. haha alltså nästan att jag hade träningsvärk i armarna idag.. :P kul va det iaf och såg nog ännu roligare ut.. jag och tompa fick oss en härlig kvällspromenad hem.. kom fram till att vi längta till sommaren när man kunde gå i t-shirt och inte i vinterjacka.. vi kom överens om att vi aldrig skulle gnälla över att de va varmt..

Trött på folk som drar sina egna slutsatser av saker och ting.. men man bor i hallsta så varför är man ens förvånad..

nu kommer niklas snart med mat :) yammi..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0