Choklad begär

Jag är så grymt sugen på choklad!! skulle ge vad som helst för att få det hemlevererat till dörren.. :P

fixat lite stall nu på morgonen och ska snart ta tag i resten.. funderar på om jag ska klippa Debbie eller inte.. hm.. hon har ju bara lång päls på halsen och bogarna resten är kort.. så frågan är om jag bara ska klippa halsen och bogarna tror hon kommer frysa annars.. men hur snyggt blir det på en skala? hm.. tåls att fundera på under dagen.. får väl klippa det först och ser det helt okej ut kan man ju ge sig och ser de förjvligt ut får väl hela pälsen ryka.. :P har aldrig behövt klippa henne förut så jag hoppas hon är snäll ;) fast tror inte det ska vara nå problem..
ska knoppa henne och göra henne fin också :)
tvättade alla skydd igår både tävlings och vardags skydd fyllde en hel maskin..
debbie ska få ha det nya AS schabraket imorn, kommer bli såå snygg!

undrar om man ska lägga på ett kol och hinna göra choklas bollar innan jag åker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0