Vår väder

Det är verkligen vår väder ute, så himla härligt! Hoppas snön håller sig borta.. Va ett par år sen ridbanan var tinad i slutet av december redan..

Väldigt lungt på jobbet så fick sluta tidigare och passade på att stanna på erikslund på hemvägen och shoppa lite:) fyndade litegrann ;) en plånbok, ett par skor, ett par mörk blåa chinos, svart topp, en mörkblå kavaj, ett par svarta leggings och en mörkblå stickad kofta..

Har ju inte sagt att jag fick fina julklappar heller.. Lite kläder, pengar och annat smått och gott :)

Är ledig imorn, hur skönt? Jobba en halv dag sen ta helg ;) eftersom vi åker till Sälen på torsdag så har jag tagit ledigt torsdag-fredag men fick alltså ledigt imorn med eftersom det är så himla lungt på jobbet :) ser fram emot Sälen resan få komma bort lite och ha en mini semester!

Ha ha alltså jag rensade min plånbok på kvitton idag, behövdes om man säger så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0