4 December - Äventyr

Idag var jag och mamma ut på ett litet äventyr till en av mina gamla ridlärare Fia(!) och provade en 4 åring efter Corlensky, Hade ett bra hopp och trevlig på backen men inte gjort så mycket än.. Men har nog mycket potential.. På tal om att vi var till Fia.. Inte träffat henne på många år och det va såå kul att träffa henne igen! Och komma hem till henne där jag varit på ridläger, väckte många minnen när man åkte in på gården.. Åhh! Längtar lite tillbaka.. Man kan säga att det är Fia som lärt mig rida ordentligt, hon som lagt grunden för det jag kan idag! Bästa Fia! Just nu sitter jag och niklas och kollar på copycat singers.. Tror inte vi gissat rätt en enda gång :p Och imorn är det måndag igen och ännu en jobbvecka som väntar med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0