19 December - jag har gjort det igen

Ja, vad har hon nu lyckas med? Jo nämligen att låsa in mig i bilen (en vanlig bil) den här gången men är det ens möjligt?

Jo det är nämligen så att förar dörren går inte att öppna när det är kallt ute man får alltså hoppa in på fel sida och kravla sig över till förar sätet.. Ja och ni kan ju tänka er hur det ser ut? Det är ju inte direkt världens rymligaste bil om man säger så..
Iaf tar mig ner till ica och dörren vill fortfarande inte öppna sig så puttar upp den andra medans jag ska försöka se lite smidig ut eftersom en bil pakera precis bredvid.. Men dörren åkte igen och fastna(!) gick inte att stänga eller öppna.. Helvete tänkte jag, hur ska jag ta mig ut? Och hoppas han i bilen bredvid ska gå iväg så jag kan ta i lite, eftersom den är så liten och minsta lilla rörelse så gungar bilen.. Och hur ser det ut för folk som går förbi? Men han i bilen bredvid hörde tydligen hur jag försökte få upp dörren.. Så han kommer till min undsättning och hjälper mig ut.. Varpå han frågade
Har förar dörren frusit?
Ja, svarar jag och tackar så mkt för hjälpen
Ja, det är ju en seat sa han och garva!
Jag har nog aldrig varit så snabb in på ica nångång! Ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0