Spännande framtid

ja, kankse dags att fortsätta på mitt förra inlägg som jag fick avsluta väldigt fort.. va som sagt hos RR och red, Urban kändes väldigt bra! Lite jobb på henne så är det nog tipp topp sen.. Väldig lik Debbie att rida vilket jag gilla alltså lite fransk..
Sen igår kväll firade vi som sagt Sara som fyllt år :) Väldigt trevlig kväll hos henne med käk och lite förfest innan vi åkte vidare till bruksan ;)

Idag var jag och testade en annan häst som jag tyckte väldigt mycket om! Riktigt trevlig men ändå lite humör som jag gillar ;)
Efter det åkte jag direkt ut till unghästarna och löshoppade Perra, väldig skillnad från förra gången! Red även lite på Liquid eller red och red skrittade runt försökte hitta lite gas och broms samt sväng radien ;) Han är så duktig och bryr sig inte om någonting! Man kan tro han är en gammal gubbe.. haha

Nu ikväll har jag och Niklas varit in till pappa och Linda för lite mat och umgås, trevligt! Och har kommit på att jag nog inte är så rädd för barn längre ;) haha kanske är på tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0