Sjukaste jobbnatten någonsin

Jobbade ju då natt natten till idag och ja.. vad ska man säga? haha allt är bara så sjukt!
Vi va 4 vakter som blev skickade till Horngatan (Södermalm) alltså mitt i smeten.. aja tänkte inte mer på de direkt.. kvällen började bra, Jag och emma blev bjudna på mjukglass, då tnkte jag. Fan de här kommer nog bli en bra natt.. mm visst..

Folk körde som idioter, taxichaufförer, bussar, vanliga bilar ah det va helt sjukt! Man kör inte 80 km/h igenom ett arbets område där det är 30km/h och folk rör sig precis bredvid bilarna hela tiden.. Till slut sa till och med massa bilarna (och för er som inte vet vad det är så är det lastbilarna som kommer med asfalt) att det va farligt så dom va snälla och ställde sig ivägen så att bilarna va tvugna att sakta ner och stanna.. har nog aldrig skällt på så många okända personer förut.. och jag är inte den som tappar humöret heller sådär men igår va de nödvändigt!

Ja, och sen under rasten så låg jag i bilen och vila lite, kommer det fram två killar och vill undrar vad jag gör, Ja jag har rast.. får du sova på ditt jobb? men ja eftersom jag har rast, jag gör vad jag vill på min rast.. sen gick dom så efter ett atg kommer den ena tillbaka och börjar skrika..
Jag har tagit reg nr på bilen och nr till din chef (står över hela bilen så inte direkt svårt) så nästa vecka vet du själv att du inte kommer ha något jobb kvar.. Nähe och varför inte? För du din lilla jvla ho*a ska inte ligga och sova på jobbet medans jag på mitt jobb måste slita arslet av mig.. MEN byt jobb då om du är så jvla missnöjd..
Fortsatte gapa jvla ho*a och jag skulle aldrig ligga med dig om jag fick betalt ens.. ALLSTÅ vad är det med folk? Vem fan orka bry sig om någon ligger och sover på dens jobb inte så det drabbar han liksom?

Trodde allt skulle lugna ner sig men icke.. Precis när jag är på väg ut igen så får jag höra att det r några snorungar som hoppat upp på en av vältarna och kört runt sen bara hoppat av och låtit den fortsätta gå så den åkte rakt in i en vägg vid en uteservering som tur är va det ingen som kom i kläm.. Men en person som kom undan i sista sekund..

Inte så skönt att bli mosad av en sån här kankse



Och pricken över i:et är att vi körde fel när vi skulle åka hem också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0