Säger bara Smooofy

Då va jag tillbaka efter en grym helg på WQ :D I fredags så blev det lite förfest hos Sara med, Niklas och Bork och Världens bästa Sandra kom förbi också och va snäll och körde oss.. :) Blev förvånad över hur LITE folk det va, fast iförsig banden va sämst också!
Vaknade inte speciellt pigg på lördagen men va bara att kliva upp och ta tag i dagen hade stall och göra och även lovat Rebecca att hjälpa henne rida, hann med 2 st, Hajen (Som jag numer älskar ;) haha han tyckte inte om mig innan heller men tror han ändrat sig nu) och även Sebbe vi hade lite diskutioner men på slutet kom vi överrens.. Sen va det bara hem och fixa sig fort som attans innan det bar av hem till Sara för ännu en festkväll..
Va mer en tjejkväll bestående av Sara,Louise,Linnea,Sandra,Emilia, Mimmi och mig förstårs :P Blev en miinst sagt gaaalen kväll! Minnet har svikit mig lite om jag säger så.. haha Vet att nattbussen tog typ hundra år att komma hem med och jag klev innanför dörren 4.10.. Va hur pigg som helst på söndagen hade lätt kunnat festat en natt till! Men istället blev det käk på gränden och bio, Baksmällan 2 helt okej film.. Men jag har nog tråkigaste humorn när det gäller filmer för skratta nog 1 gång under hela filmen och det är ovanligt att jag ens drar på smilbanden.. konstigt det där eftersom jag har bästa humorn annars ;)

Idag har jobbat i Bromma, segaste dagen på länge! Va hemma runt 17 och åkte och fixade stall och hämtade foder och nu har jag precis kommit in från en löpvända behövde rensa mina tankar lite.. Fast känner mig nästan mer förvirrad nu..

Bjuder på lite bilder iaf :)


En outfit bild från i fredags, Klänning från H&M som jag köpte i Göteborg


Vad sägs om mitt blonda hår då ;)


Sara och Bork


Niklas är nöjd


Outfit bild från i torsdags när vi var hemma hos sara och grillade och spelade Wii


Puss <3


Milton tyckte det var väldigt underhållande saker som hände på jobbet idag ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0