my wish

Visade lägenheten igår och det gick bra så dom tog den.. Skönt! Hade velat flytta ut tidigare men blev strul med hyror och sånt för dom..

Va även in med Joanna till Glada hästen igår på fm.. Åh vad mycket fint jag hitta.. :) haha men känns som jag borde ha nån häst först ;)

Och igår kväll blev jag hämtad av Rebecca och hjälpte henne rida lite :) Hon hämta mig väl vid typ 17.30 och va hemma typ 23.. Seg segare segast.. men men rätt skönt också.. Red Hajen först och fick hoppa lite, gud va kul det va! :) Hoppade även lite större, men gud vad höjderna är en färsk vara alltså.. Fast iförsig tyckte jag 120 på Vänsta såg hög ut.. haha Sen red jag även Urban får skriva mer sen nu kommer min  hovslagare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0