Går lite trögt

haha såg att jag fått en kommentar om att jag skulle uppdatera.. men just nu finns det inte så mycket att uppdatera om..
det rullar på med hästarna och jobb.. Mitt och joannas äventyr vart lyckat :) får se vart detta slutar då det kommit lite "hinder" ivägen nu, typiskt min tur.. :/

lön idag, va vääldigt efterlängtat! så imorn blir det nog en tur in till staden med Sara se om vi hittar något så blir det väl lite lunch på gränden också antar jag ;) Imorn kväll blir det nog bowling med sara och bork, hatar att bowla för jag blir så sur om Niklas vinner över mig :P haha

just nu sitter jag och kollar på charlies änglar och väntar på att niklas ska komma från träningen, hoppas han köper med sig mat ;) hehe

Har 3 hästar till salu också..
En d-ponny som har vinster msv b hopp och utb hög dressyr, haft 2 föl tävlar idag LA hopp.
En 2 åring e. Tornesh, väldigt fin! 153 idag men växer så blir runt 160cm. Pigg och vaken, snäll i hantering.
En 3 åring e. Power boy, har ett väldigt bra hopp och inställning! Påbörjad inridning har inte varit något problem alls, hur cool som helst!

Ja, de va ungefär allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0