Ärlighet varar längst

Vet att man inte ska gräma sig över saker eller gå och irritera sig på folk som inte är värda det.. Men när folk inte kan sin sak och ändå yttrar sig då är det jäkligt svårt faktiskt! Just nu är en sån dag och var det igår också!
Vet ju att det inte blir bättre av att jag går och är irriterad det förstör bara för mig själv.. Men herregud jag skulle kunna vräka ur mig så mycket saker nu! Och är bra nära på att göra det också, men vad tjänar det till?
Jag tycker det känns bättre för stunden men sen kommer ju irritationen tillbaka ändå och människorna som borde ta åt sig förstår iaf inte att dom borde göra det så..

Men det där med ärlighet är något jag värderar väldigt högt ...

Så till något lite roligare kankse eller roligare och roligare men iaf något helt annat :)
Åkte till Bålsta i fm för jobb och när vi kom dit så hade platschefen tydligen "glömt" avboka oss så åkte och hjälpte några andra ett tag och fixade lite små saker sen åkte vi hem..
Nu på kvällen var jag och Sara ute och gick en lång vända med hundarna och pratade om allt mellan himmel och jord..

och imorn ska jag och Joanna på äventyr ;) och nej vi ska inte åka till glada hästen :P

Kommentarer
Postat av: Joanna

men har du dött eller? UPPDATERA!!!

2011-08-25 @ 13:04:10
URL: http://joannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0