Ännu en helg ...

... har gått, Den har bestått av hästar och festande!

I fredags blev det grillat hemma hos Sara men Niklas och Bork.. Killarna stog för käket, det ni! haha och det blev till och med gott.. Sen åkte vi in och bowla på Strike, tror inte ens jag kom sist haha.. sen gick vi till Bill och Bob jag och niklas dela på en syltburk sen vidare till BMB.. Va lite halv seg på lördag morgon faktiskt.. men som jag brukar säga att man blir bakis om man dricker för lite.. därför jag alltid kör all in! ;)

Lördag kväll förfesta Sara och jag är hemma sen vidare till brukshotellet, sjukt mycket folk! Men va väldigt roligt! Stängde tillochmed kl 2 brukar stänga 1.. Fast dom verkar inte ha så bra kommunikation på det där stället.. Baren sa att dom stängde kl 2 och vakten kl 1.. Fick sällskap till samhället och hade lite posten häng ;) och vänta på Niklas som kom med nattbussen sen åkte vi hem och sov..

Ja det var ungefär det!

just ja nu ska jag sätta mig och kolla på resa till Thailand som troligtvis blir av i december! Skulle vara bra härligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0