You always bring me down

ska snart åka ner till mamma för att rida hästarna, får se om ridbanan hunnit tina lite eller om det blir ridhuset idag..
alla tjatar om snö här här vi då ingen snö (hittills) och glad är jag för det! :)

P & K blev som sagt verkade, och dom va super duktiga.. inga problem alls så himla skönt ! Och Pinan fick på sig skor fram så nu ska det nog gå och rida ordentligt också :)

sen blev det innebandy igår kväll med Frans och L.L i Köping kollade två perioer sen åkte vi hem.. Sen va jag och Erica ute och gick spåret tänkte att vi skulle gå 3:an men gick lite fel så blev minst 5:an, kändes som vi snurra runt ett bra tag iaf för va ute 1 timme och 20 min och vi hade tempo när vi gick så lär ha gått skapligt fel.. haha hundarna tyckte det va skönt iaf, men va å himla mörkt och Milton är ju inte världens vakt hund då han typ va nojigare än va jag var.. haha

ikväll blir det Idol med L.L som det ser ut nu får väl se om de dyker upp någon mer.. sen imorgon ska jag jobba sen hem och rida och fixa sen ska jag rida Rozetta eftersom Emelie brytit ett ben i tummen så hästen slipper vila i hela 5 veckor.. men jag hjälper gärna till, bara kul :) sen vid halv 3 å har Niklas match som jag och aleks ska kika på sen på kvällen blir det nog lite partaj som det ser ut nu :) Så blir full rulle hela dagen :)

Ciao

Time to say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0